fredag 13 december 2013

Ingen återvändo


Nu finns det ingen återvändo, vid årsskiftet är allt det gamla borta och det nya tar vid med full kraft.

I mitt nya liv ingår även mitt nya företag BrA Konsult AB vilket ska bli spännande att utveckla. Jag har många tankar, en del funderingar och några saker på gång i det företaget. Kommer uppdatera den bloggen med arbetsrelaterat material.

I januari åker vi som avslut också till Thailand, det var meningen att bara jag och Roger skulle åka men det slutade med att vi blev sju som åker. Underbart med stor familj. Vi har bara bokat flygstolar och löser boendet på plats om inte Jimmy lyckas få till nåt åt oss.

Nu stundar snart julen och jag har ingen aning om var eller vad vi ska göra till jul. Men blir det tid blir det råd.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar