torsdag 5 december 2013

Intensiva dagar

Näst sista dagen på en bra vecka. Jag kom ner på söndag kväll till Ekuddens camping där jag stöp i säng. Klockan ringde 06.30 upp och iväg. Fixa och dona för mötet på kvällen. Vi träffades i i IOGT/NTO lokalerna i Finnerödja och vilket bra möte det blev. Mariestads tidningen var där och gjorde ett reportage. Jag kom i säng runt 23 och upp 07 dagen efter. Vi åkte till Finnerödja där Hans-Ove tog med oss på en fantastisk rundvandring i bygden. En rundvandring som gav allt ett nytt perspektiv och bekräftade en del av våra tankar. På onsdagen var det arbete på museet, till campingen i normal tid och stöp i säng 21.00. 

Det blir intensiva dagar när jag är här, men roligt är det. Det har varit mycket planerande och organiserande under de här dagarna, men det är det värt för nu börjar saker och ting ligga på plats. Sista dagen i morgon och sen ska jag bege mig hemåt, väderleken verkar bli snö och storm, kul. Men det löser sig nog, blir för bedrövligt får jag stanna och övernatta på vägen.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar