onsdag 27 november 2013

Inte visste jag att det var så jobbigt att vara ledig

Jag håller på med resterna av mitt gamla liv och försöker få ordning på allt. Efter nyår ska allt vara borta, så skönt. Mitt nya liv är ett pågående drama som jag trivs mycket bra med. På fredag ska jag på ett möte som ska bli spännande att se resultatet av. Annars håller jag på att förbereda det jag ska säga på mötet på måndag förutom att jag röjer här hemma.

Det gamla livet är överallt och i alla rum just nu. Sakta men säkert håller jag på att rensa bort allt för att få plats med det nya. Det där med att slappa verkar fortfarande ligga i framtiden. Men min dag kommer jag är helt säker på.

Just nu ser jag fram emot måndagen och att få träffa alla igen,


Väl mött alla
som kommer 
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar