torsdag 14 november 2013

I morgon är en annan dag

Idag har jag varit på Att störa homogenitets konferens, jag har varit där som en av föreläsarna. Jag pratade om det jag har skrivit i boken att röra homogenitet och om olika händelser som har skett. Bland annat registreringarna och att vi fick en inbjudan till SD till föreningen, som vi så klart tackade nej till.

Jag funderar sen vidare på hur man ska kunna nå fram till de som faktiskt kan gör skillnad i vanvårdsfrågan. Får se om det kommer ett samtal i morgon som gör skillnad, man kan ju alltid hoppas.

Men i kväll är jag bara för trött och i morgon ska jag jobba med Ann på museet. Ser fram emot detta, men nu är det snart natten, ska fundera över hur man ska nå fram till politikerna om vanvårdsfrågan under natten.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar