måndag 24 februari 2014

Första dagen i skola

Mycket intressant föreläsning och tur var väl det, för inte är man van att plugga längre. Nu sitter jag i bilen och tittar ut genom takluckan där ovanför ser jag träden vaja av blåsten som skakar om bilen lite ibland. Jag har gått på Östersunds trottoarer idag och jag lovar att det är med livet som insats man tar sig fram. Vintervägunderhållningen kunde varit bättre.

I morgon blir det ett förmiddags pass på skolan och sen ska jag fika med en vän. Hundarna verkar ha skött sig i dag, jag tog en lång promenad innan jag gick till skolan så de var nog ganska slut. Så min plan är att ställa klockan i morgon och gå en ordentlig sväng med dem i morgon igen.

Nu ska jag koka mig lite te och ta mig en macka

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar