söndag 9 februari 2014

På resandefot igen

I morgon bär det iväg igen. Jag ska föreläsa i Kumla, sen ska jag träffa Rolf i Gävle, efter det iväg på ett möte i Stockholm och sen årsmöte i Borås. Det bästa är att Linda och Teo kommer till Gävle på torsdag och ska följa med till Stockholm först och sen blir det årsmötet i Borås. Innan vi åker till Borås ska vi hämta upp Eva och AM i Örebro (de tar tåget dit). Vilken kackafoni det kommer bli i bilen, men så himla kul. Ser verkligen fram emot att få träffa alla i styrelsen.

Bästa Liisa och Lii kommer också till campingen och till årsmötet, ska bli roligt att träffas igen. Det är det bästa med en stor familj att när man ska göra nåt blir man alltid fler än beräknat.

Den här gången tar jag Flubber (bilen) ner nästa gång är det nog varmare och du ska jag ta fram husbilen ur vinterdvalan så jag har med mig mitt boende på en gång. För fler resor söderut kommer det bli speciellt nu när jag kommit in på utbildningen i Östersund. Hela vecka 9 ska jag vara där och sen två fredagar i rad och en fjärde veckan en torsdag. Mycket Östersund blir det.

Kurslitteraturen har börjat ramla in, inte det billigaste att köpa den. En del böcker har jag även problem att få tag på, men det får väl lösa sig längre fram. Nu är det mera kaffe som gäller.

Lev och må
Britt-Inger




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar