lördag 22 februari 2014

Förbereder mig för skolan

Lagade sex olika sorters mat till mig och Roger igår, orkar inte äta kioskmat längre. Idag har jag startat kylskåpet i husbilen och packat ut det mesta av det jag ska ha med mig. Datorn är ett måste jag har massor av skrivjobb som jag måste göra. Och nu kommer jag få tid att göra det, när jag ändå har en massa dötid i Östersund. 

Hundarna ska med mig, det är bra då kommer jag ut också =) annars finns risken att jag planterar arselet i bilen och där sitter jag. Jag kommer bara vara i skolan ca 4 h per dag och onsdag är jag helt ledig. Tänkte att jag skulle ta en sväng till Jamtli för att se deras utställning. 

Kursen heter förresten, Interkulturellt soc.arb med ursprungsfolk och etniska minoriteter, ett himla bökigt namn på en kurs skulle jag vilja säga. 

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar