onsdag 26 februari 2014

Stulen barndom och telefonterror

Ligger i min lilla husbil läser Tomas Kangers bok Stulen barndom. Jag har just läst Kurts berättelse i boken och blir lika tagen varje gång. Hela hans berättelse ligger här hur kunde de göra så mot små barn.

Idag har jag varit ledig, tänkte ta fram stolarna och sitta ute och läsa. Av detta blev det inget, mulet och snö inbjuder inte till att sitta ute, dessutom blåste det kallt. Jag var förbi på universitet och åt en bit mat med en trevlig kvinna, vi hade ett bra samtal.

Jag ar suttit i telefon hela eftermiddagen och kvällen, vissa dar blir det så. Jag ar också haft mail- korrespondens om en affärsidé som håller på att vara i hamn snart. Väntar spänt på morgondagens resultat. I morgon är det också dags för föreläsningar igen.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar