söndag 24 oktober 2021

Håll avstånd och tvätta händerna i Halloweentider


Träffade min gode vän och vantstickare, Siv, här om dagen och fick mina vantar som jag beställde förra året. Vad ska man säga, jag är seg ibland. Men jag är mycket nöjd med vantarna och tänker att både personen och budskapet är fortfarande relevant. Dessutom håller han mina händer varma, bara en sån sak.



Vintern har kommit ordentligt nu. Och eftersom den kom så pass tidigt kommer det bli en lång vinter så jag passade på att beställa och betala för ett par vantar till. Nytt motiv denna gång, återkommer om detta vid ett senare tillfälle. 

I morgon ska jag vara på jobbet och temat är Halloween och då måste jag ju matcha. Själva häxtemat är ingen sak, jag behöver bara ta på mig en svart hatt och i övrigt vara naturell så skrämmer jag de flesta. Det är det där med spindlarna som ställer till det. Jag har spindelfobi!!!!

Men vad gör man inte för sin arbetsplats och så länge de inte lever utan är av plats kommer det nog funka (tro jag). I vilket fall som helst så är det på Kärngården det händer så kom förbi och fika på Renmarkstoget 11 i Umeå till veckan.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar