onsdag 27 oktober 2021

Intresserad av att gästblogga?

Jag har tidigare haft fler gästbloggare på besök i min blogg och undrar nu om det finns någon som vill skriva av sig eller bara testa att skriva i en blogg. 

Det här är en gammal blogg, jag började skriva i den 2010. Den började som en hundblogg och har under årens lopp utvecklats till nåt helt annat. Numer skriver jag med mer ojämna mellanrum än tidigare. 

Oavsett hur mycket jag skriver eller inte skriver i bloggen så är den otroligt välbesökt. Den verkar leva ett eget liv oavsett hur mycket det skrivs i den. Jag har tidigare haft gästbloggare som fått uttrycka sig i bloggen om det som varit viktigt för dem. Men nu är det ett tag sedan jag hade någon gästbloggare och då tänkte jag att jag kollar väl om någon är intresserad av att skriva i min blogg. 

Så är du intresserad av att blogga så hör av dig till mig så löser vi det. Skriv en kommentar eller kontakta mig på mail bil.hotmail@gmail.com

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar