tisdag 9 oktober 2012

Arbete hindrar många tillfällen till synd

Men för i jösses namn, det är klart  man vill synda ibland. Just är det högt och lågt på jobbet och värre kommer det bli i slutet av veckan. Go man go, bara att köra på.

Jag fick en första respons på min text också, ett snabbt svar på fb, läst din text, Glad. hmmmm hur ska man tolka det? Ja den kan då inte vara alltigenom dålig i alla fall. Jag har däremot inte fått igen den av han som skulle korrektur läsa den. Den var rolig att skriva, lite skillnad att skriva när man vet att man inte ska bli bedömd av lärare. Jag har då definitivt vinklat texten om resande på ett sätt som jag förmodligen aldrig hade fått godkänt om jag hade skrivit den till en skola. Men det ger också en skrivarglädje som höjer textens innehåll, tror jag i alla fall.

Jag har också varit i kontakt med ett tryckeri som ska trycka upp mina uppsatser i bokform. Jag får se hur många jag trycker, har många som varit på mig om att de vill ha dem. Vi får se beror lite på vad han ska ha betalt för att göra det. De får ju inte bli för dyra, jag måste ju ta betalt för dem nu.

Lev och må
Britt-Inger 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar