måndag 15 oktober 2012

Att bara vara

HEEEEEEMMMMMMMAAAAA..... Så skönt, sitter framför teven i fåtöljen, ljudet från en hockey match kommer från högtalarna. Själv är jag måttligt intresserad av denna serielunk som erbjuds. Jag sitter med datorn i knät, snorar och nyser medan jag hör att HV har gjort mål och Roger letar i skåpen efter kvällens fika. Det blev visst flingor.

Så skönt att kunna slappna av, kolla lite på datorn, fila lite på en text jag håller på med och bara vara. I morgon ska jag ta lite kontakter, dra i lite trådar, störa lite i systemet och se vad som kommer ut i andra änden av det. Kanske blir det en jack pott, vem vet. Men nu ska jag bara vara ett tag till och kanske gå och ta mig lite kvällsfika jag med, undrar just om det blev några flingor kvar till mig, ska nog gå och se efter.

Lev och må
Britt-Inger

1 kommentar: