lördag 23 oktober 2010

Bastu jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Har precis klivit ur bastun ren och fin och lite matt i lacken. Så härligt, igår kom som sagt hemsidan till det nya stället igång igen, tack för det. Så när jag inte kunde sova i natt så satt jag och jobbade med den. Nya Forsbacka Jag sover så sjukt dåligt på nätterna nu för tiden, det var länge sedan jag hade så svårt att sova som jag har nu. I natt tror jag att det blev sammanlagt 3-4 timmars sömn, men, men så småningom måste jag ju kollapsa och sova vare sig jag vill det eller inte, men det är så störande. Det har varit riktigt risigt med sömnen säkert de sista tre veckorna. Jag tänkte att nu när vi åkte till fjällen så kanske sömnen skulle infinna sig men ack nej, inte det. Men vad gör det det är alltid lika härligt att vara här, trevliga månniksor och mycket skoj och bus.
Den här solnedgången till exempel är vacker


Eller den här bilden från i somras, en dag när vi var ute på Sädva och fiskade. Fiskelyckan var inte så stor men vad gjorde det, vi hade en underbar dag.


Och här är huset som vi bor i när vi är i fjällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar