onsdag 20 oktober 2010

Glutenfrittbröd och hemsidan

Idag har Teo varit hos dietisten i Umeå och nu ska han äta glutenfri kost också, han fick tillbaka äggen men ska fortfarande inte använda mjölk. Så jag gav mig i kast med att baka glutenfritt bröd och jag säger då bara, jösses, ett tag trodde jag degen hade ett eget liv....... Men fram med hällen och tänkte göra tunnbröd men det blev mer något ofromliga tekakor, eller vad man nu skulle kalla dem. Så de ligger nu på avsvalning och ska sedan förpackas och levereras till honom i morgon. Ska bli spännande att se om han gillar brödet.
Annars har jag mest suttit och uppdaterat och gjort om det nya ställets hemsida http://forsbacka-hvb.se/ jag börjar bli ganska haj på det nu, i alla fall uppdateringen.
Sen har vi ätit surströmming idag, så gott, förutom att hela huset behövde vädras efter ätandet så är det värt det, det är en rent pervers njutning detta med surströmming. Jag har dessutom varit ute två långa promenader med hundarna i det något kalla men härliga vädret. Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 18.00 så jag kan gå in på chatten som tillhör grupparbetet i Etnologin på Gotlands universitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar