tisdag 5 oktober 2010

Bilresans dag

På vägen till jobbet i morse plockade jag upp Linda och Teo, vi lämnade Teo på hans dagis och fortsatte mot http://forsbacka-hvb.se/ för att arbeta med lite papper. Väl där så fick jag gjort en hel del, så jag är överlag nöjd med min arbetsinsats. Linda och Jonas lånade bilen för att köpa reservdelar i Lycksele till sin bil som behagat lägga av. När det var gjort var klockan ganska mycket och jag var klar med det jag skulle kom Linda och Teo och hämtade mig. Man skulle tänka att vi var på väg hemåt nu, men ack nej då, det blev till att gnugga arselet i bilen ett anatal mil (ca26) innan jag till sist leverade hem Teo och Linda vid 18 tiden i Hällnäs. För att sedan fortsätta min resa 10 mil till hem till mig själv. Men under denna resan fick jag och Teo i alla fall hittat oss en lekplats som vi fick undersöka i blåsten. För blåst har det gjort hela denna dag. Så hoppas jag att morgondagen inte innebär lika mycket bilkörning som denna dag gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar