fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan

ringde klockan på 06.00, phu vilket ,mörker och då menar jag inte bara ute. Men nu är det sista arbetsdagen för i år..........så skönt det lät. Gårdagens födelsedag är över och jag måste säga att jag är nöjd med dagen.

Jag fick svar fån min handledare om uppsatsen och ska korrigera några detaljer innan jag lämnar in den till henne för granskning. Äntligen känns det som, sen är det bara resten kvar opponering och ett godkännade från lärarna.

Jag har under arbetet med den här uppsatsen haft kontakt med massor av människor så vid det här laget har jag fått göra enn mailingslista så jag ska komma ihåg alla jag lovat att skicka den till. Kanske hinner jag putsa på denidag......När jag gjort alla måsten på jobbet.

Lev och må

1 kommentar:

  1. En härligt God Jul önskar jag dig och de dina...Kram fr Wendela

    SvaraRadera