tisdag 20 december 2011

slutet är nära

på uppsatsen. Tack och lov, jag börjar vara gode less den nu. Håller på att putsa på den, kollar teckensnitt, text, stavningar m.m skulle behövt någon som korrekturläste den egentligen. Men, men man kan inte få allt¨här i livet. Jag har ändå fått mycket god hjälp av flera. Just nu så känns den ganska färdig och jag börjar vara nöjd med den. Hoppas den som opponerar på mig tycker det samma.

På jobbet har kläderna kommit till oss, så nu har vi jackor med företagsnamnet på och tröjor. Så tjusigt....
Julen närmar sig också med stormsteg och inte en julklapp har jag köpt. I morgon tar vi med oss de som är här och åker till stan för att handla julklappar. De vi hinner med och hittar till får, resten får vara utan, visst var det en bra tanke. Förmodligen kommer det inte bli så, jag kommer handla tills alla får var sin grej...... Men det är i första hand Teddy och Teo vi ska hitta nåt till....
Lev och må


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar