onsdag 21 december 2011

Jul, jul förbannade jul

fast nej, jag gillar egentligen julen. I alla fall när jag får fira den med mina nära och kära där inte julhysterin är så vansinnig. Vi köper inga hysteriskt dyra julklappar utan ger med en tanke eller bara för att ge. I år har jag bara inte hunnit med julen. Jag har handlat julklappar från jobbet till personalen men inga privata. Så idag blir spurten. Vi ska ner till Umeå och jaga runt.......

Linda håller på att korrekturläsa min uppsats, tack för det säger jag, så nu kan jag nog lämna in den snart. Sen fyller jag år i morgon, jag kom på den sista mörka dagen, så jag brukar säga att jag kom med ljuset....För efter det vänder det och blir ljusare. Och som traditionen bjuder så blir det hemgjord smörgåstårta i stora lass.......Så gott, skit i presenterna, smörgåstårtan is the shit.

Lev och må


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar