söndag 16 september 2012

God vän

Jag försöker ändra bilderna och det går inge bra...... Hmmmm Tänkte uppdatera bilden på Teo bland annat. Jag gör nåt fel som inte är rätt. Vi får se hur det går.

Vi passade den lilla ängeln i fredags när föräldrarna var på hotellet och förlustade sig. Vi hade en trevlig kväll och mitt allt så säger Teo "mormor du är en god vän" och mitt hjärta höll på att brista av kärlek och stolhet till detta lilla barn. Kan man få ett bättre betyg av sitt treåriga barnbarn än det? Inte i min värld i alla fall. 

Annars så är vi inne på sista dygnet på jobbet, det ska bli skönt att gå av. Det har varit en hektisk vecka minst sagt med alla bollar i luften som ska falla på plats och inte komma i retur och pricka oss i huvudet. Ja allt har inte hunnits med men det mesta i alla fall.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar