onsdag 12 september 2012

Morgon stund har guld i.......

I morse satt vi och fikade på jobbet när jag tittade ut och upptäckte solen som strilade mellan björkarna, jag rusade iväg och hämtade kameran. Roger tittade på mig som om jag inte var klok och sen ut och fota. Han kan ju i och för sig ha en poäng i sin iakttagelse. Men vem kunde kontrollera sin lust att fota när detta tillfälle dök upp. Ja, inte då jag.



I övrigt har jag jobbat häcken av mig och pratat i telefon så jag snart inte vet vad jag heter själv. Jag har numer införskaffat mig en egen kalender, minnet är ju inte det bästa, så att skriva in allt i en kalender är inte helt fel. Man skulle kunna säga att mitt minne är kort med intensivt. Det händer mycket nu, riktigt roligt, får hoppas på att det hela blir som vi tänkt också då kommer det bli bra på alla sätt och vis. Det är så att säga många bollar på Bengt, eller hur man nu sa. Får hoppas att inte alla faller ner i huvudet på mig bara.

Vi har nu börjat med vinterschemat, skönt, jobba en vecka ledig en, fast jag kommer sakna två veckors ledigheten. På fredag ska världens bästa Teo komma till oss, det ska bli roligt. Föräldrarna ska visst till hotellet och förlusta sig har jag hört, men jag är inte säker. Det är inte så noga vad de gör, det är mer noga med vad vi och Teo kommer att göra.

Sen har jag fått in en berättelse till åt boken, de tär bra, det rullar på sakta med säkert. Linda har nog snart sammanställt sin berättelse som hon har hållit på med också. Vi får se vad det blir av det hela, kanske blir det en tummetott

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar