tisdag 30 juli 2013

Nedräkningen har börjat

Snart kommer första dagen i mitt nya liv och jag ser enormt mycket fram emot det. Men först ska vi försöka bli lite lediga i augusti. I slutet på augusti ska jag ner på bokrealesen för att läsa upp en bit av mitt kapitel ur boken "Att störa homogenitet". Roger valde ut två kapitel som han tyckte var bäst, jag ska titta på dessa två och försöka läsa in mig på dem. När jag har varit där och pratat, ätit snittar och druckit bubbel så är det nästan dags för den första dagen i mitt nya liv. Jag är ganska så säker på att jag får orsak att återkomma om detta.

Just nu ligger jag i sängen på jobbet och funderar på om jag ändå inte ska slå igen mina blåa och försöka sova en stund. Jo, så får det nog bli.

Sov gott
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar