måndag 8 juli 2013

Uppe med tuppen

fast vi inte har någon tupp så vaknade jag 04,30 i morse, jag klev upp 05,00 eftersom det ändå inte gick att sova. Det där med att morgonstund har guld i... och så vidare stämmer inte på mig. Trött som ett bär fast jag inte kunde sova gick jag till matsalen på jobbet och inmundigade hinkar med kaffe. Sen började jag jobba, fast det egentligen var meningslöst eftersom de samtal jag skulle ringa gick inte ringa då växeln inte öppnade för än 08,00. Jaha ja, jag tog mig an lite papper och tittade ut på den allt varmare solen och tänkte att semester hade inte varit dumt. Nästa år ska jag ha ordentlig semester då kan alla andra jobba för då är det min tur att vara ledig.

Vad dagen har i sitt sköte är svårt att veta, men man har inte roligare än man gör sig så jag får väl hitta på nåt.


Lev och må 
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar