söndag 21 juli 2013

Väntans tider

I augusti ska jag visst få bli lite ledig eller så inte. Jag är just nu i väntans tider när det kommer till att se hur mitt liv ska gestalta sig i framtiden. Under tiden jobbar jag på som vanligt och har sjutusen järn i elden. Min kalender har börjat fyllas på. Det ska bli skönt när jag kan känna att det ena är på väg att avslutas och det andra börjar ta vid. Vår förening fick en fantastisk start fast det är mitt i semestertider. Vi är i full färd med att organisera en liten träff, något jag verkligen ser fram emot. Återkommer om detta. 

I övrigt så står Sverige stilla och vaknar till liv i augusti igen, så det är bara att invänta att alla semestrar ska ta slut innan mina väntans tider tar slut. Idag skiner solen så det är lit mer hopp om livet än i går när vi var på Åsele marknad. Det regnade hela tiden, det första vi fick köpa var paraplyer för de hade vi så klart glömt kvar. Nu ska jag dricka lite till kaffe och försöka få lite ordning på den här dagen (om det nu går)

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar