lördag 28 juni 2014

Svalor, skor och stövlar

Vi för en något ojämn kamp emot svalorna i sommarstugan, just nu står det 1-0 till svalorna. Jag har hängt upp en massa rörliga saker för att skrämma bort dem. Men det skiter de i, i massor dessutom.



I går var jag på stan och handlade en massa kläder på rean, kul. Jag hittade också ett par skor, det har sina fördelar att ha små fötter, det är fynd från barnavdelningen.


När jag skulle gå på toan igår kväll upptäckte jag ett fågelbo på kontakten på baksidan av huset. De är ju för söta.

Snacka om stora i truten

Idag bar det iväg ner till stan igen, nu skulle jag ha tag på myggnät, kriget mot svalorna har nu trappats upp. Jag köpte myggnätet och en stiftpistol stifta upp nätet, så nu håller jag tummarna för att jag vinner den här omgången. 1-1

När jag köpte myggnätet såg jag ett par låga stövlar och jag lovar att kärlek uppstod direkt. Det stod Britt-Inger på dem, köpa dem var bara ett måste. Så nu är jag ägare av ett par helt underbara stövlar, sambon ruskade bara huvudet när han såg dem. Men jag älskar dem.





Har ni sett nåt så helt underbart vackra stövlar? Och har ni inte det så passa på att titta och njut. 

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar