måndag 22 september 2014

Hjälp Västerbottens tiggare

Så var vi hemma igen, just lagom till att första frostnatten kom. Det har varit lite turbulent ett tag, men när allt har lagt sig så kommer lösningarna. Marita spådde mig i Finnerödja och sa att mina skyddsänglar fanns runt mig och skulle hjälpa mig men jag var tvungen att var uppmärksam. Kanske är det mina skyddsänglar som har trätt in för det mesta har löst sig.

Jag fick ett telefonsamtal här om dagen som gav mig ett stort hopp om framtiden och som signalerade att allt arbete inte behöver vara förgäves. Vi får se vad som händer och hur mina skyddsänglar tänker hjälpa mig.

I veckan har jag några möten kring tiggarna i schtaan och på söndag ska jag till Umeå och prata lite.

Vill ni vara med oss att fortsätta hjälpa de som behöver det bäst i vårt samhälle sätt in pengarna på bg 187-6515 och märk inbetalningen med TIGGARE






Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar