onsdag 12 juni 2013

Institutet för språk och folkminne

Jag skickade in min vetenskapliga artikel igår, med ett visst pirr i magen. Jag fick också ett samtal från Örebro museum med positiva tankar, vi får se hur det slutar. Ser fram emot resultatet av detta samtal. I dag ska jag bege mig till Uppsala för en träff med Katarina på Institutet för språk och folkminne vilket ska bli riktigt roligt. Jag tar nattåget ner och blir förhoppningsvis hämtad på stationen, sen kommer jag tillbringa dagen där och ta nattåget tillbaka på kvällen igen.

Mitt liv består av höga toppar och djupa dalar just nu, längtar tills det börjar plana ut lite, det är lite för  mycket berg och dalbana nu. Fast först ska jag lösa det praktiska med att sova på tåget, först lite film på datorn och sen i med öronproppar och hoppas på det bästa. Men först lite arbete till och sen mot tåget.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar