torsdag 20 juni 2013

Blandade bravader

I tisdags hämtade jag mor och Alf för det var dags för ett besök på Västerbottens museum igen, den här gången var vi och kollade i textilförrådet. Efteråt blev vi bjudna på fika med referensgruppen, mycket trevligt. till hösten ska vi gå igenom nästa förråd, ser redan fram emot detta.

Sen har jag fått ett mail från "Att störa homogenitet" folket och jag ska prata den 14 november är det bestämt nu. Ska bli riktigt roligt, sen blev jag inbjuden till releasefesten också, jösses så märkvärdigt och roligt. Vad man nu gör på en sån fest, bara det ska bli spännande att se. Först kommer vi få den rykande färska boken skickad så jag får läsa den. Ska bli spännande att se vilka av mina bilder de har använt. Ut i affärerna kommer boken i augusti.

Jag har också under veckan som gått insett att allt har ett pris, även vänskap. Tråkigt men sant, men vilken tur att det uppdagades nu, annars hade kanske vänskapen kanske kostat ändå mer. Nu är jag ledig i alla fall eller, jag ska i alla fall inte jobba på jobbet de närmaste två veckorna. I dag blir det att fortsätta att städa upp här hemma både ute och inne, sen ska vi en tur till banken och fixa lite. Men först ska dricka massor av kaffe, vakna och ta det lite allmänt lugnt innan dagens bravader börjar.

Lev och må
Britt-Inger



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar