tisdag 11 januari 2011

Djurs medverkan i vård och socialt arbete

Jag har kommit in på en distans utbildning i Malmö http://www.edu.mah.se/HS140B/syllabus/ Djurs medverkan i vård och socialt arbete. Det ska bli skitkul, jag håller just nu på att leta litteratur till kursen, det verkar vara riktigt bra litteratur också. Ser fram emot denna utbildning.

Jag kommer dessutom att fortsätta med min utbildning i Etnologi och där kommer jag under våren att ägna mig åt en b-uppsats, som jag hoppas jag ror i land. Ibland känns det som jag har tagit på mig lite för mycket, men, men det är så himla roligt.

I övrigt så är det en tung period just nu och jag hoppas att solen börjar lysa mer snart så man får tillbaka livsandarna. Annars kanske det räcker med att förkylningen ger sig för att livet ska kännas lättare. I morgon ska vi träffa en psykolog som vi ska koppla till företaget.

Ja, ja i alla fall så ser jag fram emot denna nya utbildning som jag känner att jag kan ha nytta och glädje av både i jobbet och privat. Så nu ska jag fortsätta jag litteraturen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar