torsdag 6 januari 2011

Världens bästa Teo

Idag har Världens bästa Teo varit här, ja även hans mamma var med. Jack har lärt sig att allt som luktar Teo lämnar man ifred. Vilket innebär att Teos leksaker och Teo med för den delen får man inte tugga på. Helt otroligt lättlärd hund och dessutom lätt att ha att göra med.

Teo däremot kan man säga har kommit in i trotsåldern, kul!!!!!
Men han har blivit så otroligt mycket piggare och gladare sen han fick ordning på sina eksem, tack för det, tänk att det skulle behöva dröja så här länge, med så mycket obehag för Teo och så många sömnlösa nätter för hans föräldrar innan nån läkare tog det på allvar och såg till att det försvann. Skandal..........

Min och Rogers förkylning börjar gå mot det bättre i alla fall. Roger fick pencilin och en massa hostmediciner för att kurera sig, bra för mig med, så då behöver jag kanske inte åka till nån läkare utan jag kan förse mig från Rogers föråd.

Igår pratade jag med Peter som verkade må bra och dagen inna dess hade jag mailkontakt med Thereses och det verkar som om de ska komma tillbaka till Sverige i maj. Men, men den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar