tisdag 4 januari 2011

Förkylning

Roger är jätteförkyld och hostar hela nätterna, det blir en tur till vårcentraleni morgon. Själv tätade jag ingen i näsan och fick feber på eftermiddagen, skit också. Vi som hade planer att åka till fjälls i helgen, hmmmm, det verkar gå om intet just nu, men vi får se kanske hinner vi friskna till.
Idag tog jag fram Caspers ryggsäck för att kolla om den gick att använda till Jackson när vi är på promenad och döm om min förvåning när det gick att ha han i den. När han kom drunknade han i den.


Ja, lite stor är den fortfarande, men det funkar i alla fall. Jag och en av tjejerna tog med oss hundarna och gick en sväng. Vi pratade om solförmörkelsen som skulle bli, vilket vi aldrig märkte eftersom det var så mulet. Det är typiskt när det händer nåt märkvärdigt så missar man det, när det var månförmörkelse för ett tag sen glömde vi av det, men det var nog mulet den gången med. I morgon blir det en ny promenad, fast jag hoppas den blir längre än den vi gick idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar