måndag 17 januari 2011

Så var ledigheten slut

Idag ska vi återvända till jobbet, Roger ska bara komma tillbaka från vårdcentralen, sen beger vi oss mot arbete igen. Jacksson fick vi tillbaka igår, så nu är ordningen återställd, glädjen stod högt i tak när han återvände, både Casper och Bamse blev överlyckliga. Men han har infört någon form av bevakningssystem på mig bara sen han kom tillbaka. När jag gick in i duschen igår låg han utanför och väntade på att jag skulle bli klar och i morse när jag gick på dass satt han och tjöt utanför.
På tal om dass så kan jag berätta att i morse när vi gick upp så satte jag Jacksson i handfatet medans jag själv gjorde ordning mig för att gå ut med hundarna och vad tror ni hände, han kunde inte hålla sig längre så han pissade i handfatet. Han är listig den lille rackaren, eller så kanske han bara var riktigt pissnödig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar