onsdag 19 januari 2011

Zuuuumba och tenta

Idag har vi kört vårt första pass med Zumba och jag säger bara så jävla roligt. En timme bara flög iväg. Vi blev 12 stycken kvinnor och fyra barn, så man måste väl säga att uppslutningen var bra. Jag tar ut en avgift för 50:- för 10 gånger ett humant och bra pris tycker jag, sen kommer jag också att leda det som en studiecirkel och får väl en 600 kronor därfrån, så då får jag ihop till utlägget på skivorna och dessutom nöjet med att köra Zumba. Bra va! Vi kör på söndag igen.

Sen har jag dessutom fått igen min tenta i Etnologi och fick ett Vg, go girl go säger jag bara, jag blev helnöjd. Tack för det. Jag har dessutom på börjat min B-uppsats så att jag inte behöver stressa med den, den ska inte vara inne för än i slutet av vårterminen.

Annars rullar det mesta på förutom att det är lite trögt på jobbet, men men det ska väl lösa sig det med så småningom. Fast jag hade velat att det redan var löst. Tålamod är inte min starka sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar