söndag 23 januari 2011

Promenad med hundar och Zumba

Idag när jag var ute och gick med hundarna hittade Jackson hår och slamsor från en hare som något djur tagit i natt. Han blev mycket ivirig och nosade runt och åt allt som var löst. Det stack ut fullt av ludd ur mun på honom när jag tog honom därifrån (hoppas magen klarar av det han åt upp)



Det var en riktigt trevlig promenad både för hund och människa, hundarna skötte sig utmärkt, kom när jag ropade och sen går de helt klockrent i koppel alla tre. Kan man önska mer, ja det var ju fint väder också.



Senare vid tre tiden drog Zumban igång, det kom inte lika många som förra gången, men det gjorde inget för det var nästan för många förra gången. Däremot så kom det en ny tjej, kul. Vi körde sån snabbare variant och ahar kommit sams om att vi ska köra grundstegen på onsdagar och den snabbare varitanten på söndagar, vi körde dessutom ett 20 minuters pass som bara tog magen. Phuu, jag måste nog lägga mig i badet och mjuka upp den gamle kroppen sen. Ser redan fram emot nästa Zumba pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar