onsdag 30 november 2011

Resande uppsatsen

Igår ringde Hoff och hade läst igenom den, phu. Det blev många A4 sidor nedskrivna om förslag till rättelser. Jag måste förklara och kanske försöka smalna av den lite och förklara mer. Hur nu det ska gå. Jag är lite för bred och grund i den. Hur nu detta ska gå till när jag tycker att allt är lika viktigt att ha med. Men, men det brukar bli bra i slutändan.

Jag är så tacksam för hjälpen jag får, för ofta har den den där känslan av att bli avslöjad. Snart så kommer jag bli avslöjad och alla kommer se vilken bluff jag är. Helt idiotiskt egentligen eftersom jag vet ju vilket jobb jag lägger ner på det jag gör. Man kan fundera på varför en sån känsla kommer upp.

Idag kommer jag nog sitta en hel del med uppsatsen, så jag kan lämna in den till Carina och få min dom av henne.


Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar