måndag 14 november 2011

Äntligen hemma

Så skönt och så trött är jag...... I natt ska jag sova som en liten gris i min egen säng. Hann ut med hundarna en sväng innan vi stack till stan för att handla. Man kan säga att mat var en bristvara i vårt hushåll. Men värst av allt var att det var slut kaffe. Vi åkte också förbi Bibo och handlade porslin till jobbet, detta då vi insett att det ha varit en strykande åtgång på kaffekoppar och glas????!!!! Är det månne någon som säljer dem, ja, en vet vi att Linda slängt iväg i ilskan en gång. Men alla andra då?

Det blev 20 nya svarta koppar och 24 glas och grillbestick förhoppningsvis lite bättre kvalité än de vi har nu. Sen blev det att handla föda, så gott, men inget godis, jag höll mig fast jag egentligen tyckte jag var värd det efter den här veckan. Skit så sliten jag känner mig, tur att jag återhämtar mig snabbt (tror jag i alla fall).

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar