fredag 11 november 2011

Fortsatt högt tempo

Denna dagen har forsatt som tidigare i ett sjusärdeles högt tempo. Eftermiddagen idag innehöll en tur till Umeå, vi åkte vi fyra tiden och var tillbaka vid 21 tiden. En lång tur med mycket väntan. Phu. Det ska bli skönt att gå på ledighet snart.

Sen har jag fått tillbaka lite pengar som jag lånat ut, fast jag vill inte ha pengarna så jag ska ge bort dem. Pengarna kostade mig så mycket mer än kronor och ören att jag vill inte befatta mig med dem. Att jag tar emot dem handlar om en princip och hederssak. Tänk vad pengar kan ställa till mycket, jag ska nog aldrig mer låna ut pengar till någon (ja förutom mina barn) för det kostar mer än det smakar ibland.

Nu ska jag landa arselet framför teven och trycka lite godis.

 Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar