onsdag 2 november 2011

Nackspärr

Igår kväll startade eländet för att göra tillvaron under natten till en mardröm. Jag vaknade i morse och kunde nästan inte lyfta huvudet från kudden, aj, aj, aj vilken nackspärr jag har. Så nu sitter jag där jag sitter i en fåtölj med datorn i knät i det närmaste orörlig. Inte skönt.

Men det gör att jag kan fortsätta med uppsatsen eller det är det enda jag kan göra. Jag letar fortfarande litteratur eftersom jag har valt att lägga ett extra fokus på kvinnorna så är det bara att leta vidare. Det finns inte så mycket skrivet om dem.

Jag har också mailat om olika foton som jag vill ha med, det känns som jag har hyfsad koll på vad jag gör just nu. Linda har desssutom fixat en kille som ska korrekturläsa den. Så värt.


Lev och må

1 kommentar:

  1. Ja nackspärr är inte roligt att ha, hoppas det blir bättre snart.

    SvaraRadera