tisdag 22 november 2011

Ordning och reda på torpet eller kanske är det kaos

Teo är nu tillbaka på hemmaplan igen, Tack för det. Kruppen gav med sig till sist. Fast nu har har moderskapet åkt på en dunderförkylning i stället. Ja, ja summan av all djävlighet är konstant........

Sen har jag rensat ur en icke fungerande illaluktande frys och ringt elgiganten om den nya som skulle kommit den 15 meninte dykt upp ännu. Den vi beställde är restad och vi bekräftade nu för andra gången att vi accepterar en annan. Nya datumet är den 28......

Här händer det så mycket annars att jag nästan får ont i magen. Ringer och försöker organisera upp allting, vi får se hur det löser sig. Har också ringt om att byta bort min trike (sorg) mot en husbil!!!??? Jag hinner tyvärr inte använda triken så mycket som jag skulle vilja och blir bara irriterad på att den står och samlar damm. Så då tog jag beslutet att sälja/byta bort den och en husbil är en ett bra alternativ....eller.... Jag behöver något nu när min mamma fick min husvagn.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar