söndag 27 februari 2011

Bad och arbete

Idag har jag fått arbetat undan en del papper, det är ju kort månad så jag kom på att jag var lite sent ute med en del saker. Så fort jag sätter mig vid datorn så intar hundarna sina givna positioner Casper på halvt under stolen vi mina fötter och Jackson ska upp på stolen och ligga bak i ryggen på mig.

Ganska mysigt, men lite trångt.

Senare på dagen när Roger kom tillbaka från Forsbacka åkte vi till Vindeln för en tur till badhuset. Linda och Teo var med och vi åkte vattenrutchkana med Teo, han gillade det. Men vi får nog åka lite tidigare nästa gång för vi fick bara bada en halvtimma innan badhuset skulle stänga. Men, men badat fick vi i alla fall gjort. Efter badet åkte vi och handlade mat och ingredienser till semlor. Så efter maten blev det semelbak, mums. Nu ligger jag och sväller ut framför tv och ångrar att jag både åt för mycket och semlan, för det känns något överfullt i min mage. Tänk att man aldrig lär sig. Men gott var det, får simma längre nästa gång om jag ska äta så här mycket efter varje besök i badhuset.

1 kommentar:

  1. Så söta vovvarna är! Dom vill ju vara med och fixa till med pappresarbetet! /Marita

    SvaraRadera