måndag 1 april 2013

1:a april

Sista dagen i fjällen för den här gången, ska iväg och jobba några dagar och sen tillbaka igen till helgen. Idag har vi varit ute på en tur som har satt fläsket i dallring ska jag säga, det är risk för att det inte kommer stanna de närmaste 14 dagarna nu. Jäckvik leden är som en tvättbräda, inte kul.

Vi var och åt i Gautosjö, de som var med mig åt hamburgare och lövbit med pommes. till mig som inte äter kött fanns det ingenting så jag fick äta pommes med dressing tomat och gurka. Ja, ja jag klagar inte jag blev mätt och billigt blev det, men det är klart att det hade smakat gott med något till pommesen.

På vägen tillbaka stannade vi i Jäckvik tankade och köpte godis, så i kväll ska jag frossa.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar