tisdag 23 april 2013

Maginfluensa NEEEEEJ

Sitter på jobbet och konstaterar att en av killarna har maginfluensa. Fattades bara det också. I morgon ska dra mot södern och bara tanken på maginfluensa får mig att må illa. Huvva, huvva jag får gör sju besvärjelser och hoppas på det bästa. Jag ska i alla fall jobba bort det sista i pappersväg idag och lämna hundarna till Jonas, känns lite konstigt att de inte ska med. Tänkte hinna med en kloklipparsväng på dem innan jag drar så de är fina vid överlämnandet.

Jag ska hem till Linda i eftermiddag/kväll för att sova där och i morgon blir det en tidig start, jag kan tänka mig att Teo kommer protestera på dess tokigheter med att gå upp så tidigt. Jag ska sova i Teos pommin, som han kallar sitt rum, i underslafen på hans våningssäng. Han har lovat att han ska städa bort alla leksaker som låg där så jag får plats. Vi får väl se hur det är med den saken.


Våren har helt klart vunnit striden över vintern nu.


En bild från Vouggatjolme där vi var och åt i helgen med goda vänner


Myggan stod på en kamin och berättade om hur sommaren ser ut i fjällen


Lodjuret fann vid receptionen/baren och visade en annan bit av fjällen

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar