måndag 15 april 2013

Regnet det bara öser ner

Fast det är inte bara dåligt, snön försvinner fortare  när det regnar. Däremot så upptäckte jag att jag måste köpa nya stövlar när jag var ute med hundarna, det fanns ett visst läckage i dem. Jag har jobbat klart för den här gången, vilket känns skönt. Jag börjar om på onsdag igen och då blir det en del personalarbeten som ska göras.

Jag blev intervjuad av Bohuslänningen inför den kommande föreläsningen på Bohusläns museum den 25  april klockan 12. Och vad ska man säga om den intervjun, ja, jag är då i alla fall ingen mästare på sånt det är helt klart. Ska bli spännande att läsa det reportaget. Jag ska skicka några kompletterande uppgifter till henne bara innan det går i tryck. Har också bett henne skicka upp en tidning så att min mamma kan få en tidning.

Och regnet det bara fortsätter att ösa ner, undrar just om jag ska åka till den stora staden och investera i ett par hela stövlar så jag slipper bli blöt varje gång jag går ut med hundarna. Japp så får det bli, mot staden.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar