fredag 26 april 2013

Universeum och en låång vandring

I dag har vi varit på Universeum 6 barn och lika många vuxna, helt fantastiskt roligt att träffa alla både barn och vuxna, sen var ju Universeum en upplevelse också.


Barnen hade mycket roligt och fick många upplevelser denna dag. Jag smet lite tidigare för jag skulle åka till Kungälv. Så jag satte iväg för att hämta bilen, enligt Lindas vägbeskrivning så var det bara att svänga vänster vi kyrkogården. Jo, jo hon har ingen aning om hur många kyrkogårdar det finns efter den vägen. Jag gick och jag gick, sen ringde jag och försökte orientera mig, sen gick jag igen och till sist hittade jag bilen ca en och en halvtimma efter det att jag påbörjade promenerandet.

In i bilen ringde Anders och träffade honom och hans flickvän nedanför fästningen i Kungälv. Underbart är kort, men vi fick i alla fall ses en liten stund. Tillbaka till Göteborg och hotellet, ut och åt en sväng, ringde och tog reda på var vi ska vara i morgon, ut igen en ny promenad, men den blev inte så långt för Pedagogen låg inte så långt från hotellet. Så nu ligger jag på hotellet och vädrar fötterna, sockorna är i en väl försluten påse och där ska de få vara till jag kan förflytta dem direkt in i en tvättmaskin.

Jag har också hunnit titta igenom det jag ska prata om i morgon fick göra några ändringar och så, men det blir som det blir. Ska bli kul att träffa alla som kommer.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar