fredag 26 april 2013

Föreläsningen på Bohulänsmuseum i Uddevalla

Ett stort tack till alla som kom till min föreläsning. Vilken underbar dag det blev. Det var länge sedan jag hade så trevligt och det trots att jag skulle vara nervös och föreläsa. Men vad gör det när man är omgiven av underbara människor. Dessutom blev jag excellent omhändertagen av Kristina och Sofia från museet och på toppen av allt hade vi blivit inbokade i en svit på hotellet så kände oss kungligt mottagna redan från början och fick äta hotellfrukost, jag menar vad kan då gå fel då.

Bohuslänningen var där och gjorde ett före och ett efter reportage, lite nervöst blev det men det gick över det med. Britt-Inger berättar om starka kvinnor är före reportaget och Med familjen som drivkraft det som gjordes efter föreläsningen. Nu är det Vetenskapsfestivalen kvar och nu har jag liksom kommit i form så det kommer nog funka det med. Ser fram emot att träffa alla vänner som kommer dit nya som gamla.

Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar