tisdag 11 oktober 2011

Buzzador

I söndags var jag och hämtade ut mina produkter från Buzzador där jag är med i en kampanj så jag får prova produkter från OBH Nordica - Wellness. Detta erbjudande var nu inte helt gratis (vilket många erbjudanden är) utan jag fick betala lite över tusen kronor. Men jag lovar att bara massagedynan var värt varenda öre och mer där till. Mina förväntningar var så där ska jag säga och den var långt över det jag trodde. Och då gick jag ändå med i erbjudandet enbart för dynans skull. Jag har tagit med mig produkterna till jobbet och dynan står nu till allas förfogande.

Sen fick jag även med denna stickiga matta, en produkt som jag tittat många gånger på och tänkt att, aldrig ska då jag lägga mig på en sådan tingest. Men nu när den ändå kom med i paketet så var jag så klart tvungen att prova. Och döm om min förvåning när jag kände hur mina muskler i ryggen (som för tillfället är på bristningsgränsen spända) slappnade av. Så nog kommer jag att leka fakir fler gånger det är då ett som är säkert.


Denna tingest var nog ungefär som jag förväntade mig, enda fördelen med den är att den går att ha i vatten.


Och denna då, ja en lampa, är en lampa är, en lampa, men även denna går att ha i vatten. Den kommer rnog hamna i bastun i fjällen troligtvis.

Buzz, buzz på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar