måndag 31 oktober 2011

Nu börjar det hända grejer

Har suttit med uppsatsen hela dagen, phu, men kul. Skickade en förfrågan om ett kort och fick ett mailsvar från Bennie Åkerfeldt skribent, föreläsare och författare till boken jag just sitter och läser. Så paff jag blev.


Jag passade på att fråga honom om lite litteratur när jag ändå hade fått kontakt med honom. Fick några böcker som tips, det blir till att åka på biblioteket i morgon och kolla in dem. Jag har också kastat ut en förfrågan i en fb grupp som jag är med i.


Annars så har jag hämtat morsans möbler från Rusta och kört hem dem till henne. så i skrivandets stund sitter de och försöker montera ihop dem, vi får se hur det går. Kanske måste jag åka förbi och hjälpa dem i morgon.

Sen har jag varit hos granne och vädrat deras hundar. Mina egna hundar har också blivit vädrade annars så har jag suttit framför datorn hela dagen.Vi får se om det blir till att röra på dököttet i morgon annars kommer jag nog växa fast i stolen.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar