torsdag 6 oktober 2011

De e mycke nu

Idag ska vi åka iväg för jobbets räkning, vi åker vi 10 snåret och ska vara framme vid 13. Jag har en chatt på skolan mellan 10 och 12 så den får jag ta i bilen. Jag ska läsa igenom 10 artiklar och skriva om en massa olika teorier till nästa onsdag, eller artiklarna har jag några veckor på mig att göra, phu. Sen ska Roger till kotknackaren efter en "nästan" ryggskott som han fick i går morse och efter det bär det iväg till fjällen eftersom det kommer upp en som vi måste träffa. Där stannar vi kanske till på lördag och sen får vi åka hem och vara lediga söndag och börja om att jobba måndag. Sammanlagt har vi tillryggalagt ca 440 mil under den här veckan när vi åker till jobbet på måndag. Vi har även använt oss av alla de färdmedel som finns bil, flyg, taxi, tåg, buss och apostlahästarna.

Lev och må

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar