fredag 21 oktober 2011

Gadaffi ska skottas ner

De e mycke nu, jag pluggar så ögonen blöder och igår var jag nere i stan och själpte min över 80 åriga mor att tömma ett källarförråd. Idag säger min kropp att den inte riktigt var med på det tåget med teveapparater och all annan bråte som skulle bäras. Dessutom så försöker jag vara ute och gå minst en timme om dagen med Casper (och mig själv). Jag älskar verkligen att vara uppe på heden och gå det är min runda det. Min vanliga slinga tar ca en timme och ibland uttökar jag den med någon av alla småvägar som finns där uppe.




Sen är det allt annat som händer utanför min lilla värld. Gadaffi är infångad och ska begravas idag. Världen har blivit befriad från ytterligare en diktaror och det skrivs ny historia i våra böcker.

Här i Sverige har vi vår lilla fyraåring som har blivit mördad och nu finns risken att det är ett annat barn som har gjort. Vilken tragedi för alla berörda, jag får ont i magen när jag tänker på hur hemsk detta är.


Var rädda om varandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar