lördag 29 oktober 2011

Solen skiner på liten stuga

Tänk vilken påverkan solen ändå har på livsandarna, idag skiner solenoch livet känns så mycket lättare att leva än i går när det var grått och regningt.


Just nu känns allt möjligt, sen om det i verklighetens namn är det, det vet jag inte, men det känns så i alla fall. Det enda gruset i bägaren är att jag försökte koppla in min externa hårddisk som jag lagt alla gamla foton på och den verkar inte vilja vara med längre. Det skulle betyda att alla mina foton sen hur  länge sen somhelst skulle vara ett minne blott. Skittråkigt. Vi får se om jag hittar någon klok människa som kan fixa den åt mig.

Må solens strålar värma även er

1 kommentar:

  1. Va tråkigt, man lägger ju alla kort där för att de ska vara säkra för all framtid, tror man i alla fall. Hoppas du kommer åt dem på något sätt!

    SvaraRadera