söndag 3 mars 2013

Lugnet efter stormen

Har just sett Johan Olsson vinna guld i femmilen, SEGERN ÄR VÅR och inte en enda norrman på pallen. Gött mos sånt. Roger drog till fjälls tidigare idag, det här är första sport lovet sen vi började vara i fjällen som jag inte är med. Det kändes lite konstigt när han åkte. På fredag tar jag med mig Linda och Teo och så åker vi till fjälls vi med, det ser jag fram emot.

I övrigt har stormen lagt sig och solen tittar fram, så förhoppningsvis går livet vidare och lugnet lägger sig igen. Jag har friserat hundarna och klippt klorna på dem. Caspers klor måste jag klippa oftare de växer värre än allt. Jag ska ägna dagen åt att städa upp i huset en sväng för i morgon bär det av till jobbet en sväng.





Lev och må
Britt-Inger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar